Opieka informatyczna
Wsparcie techniczne
Nasi klienci posiadają pełne wsparcie techniczne związane z codzienną pracą systemów informatycznych. Doradzamy, odpowiadamy na telefoniczne pytania, usuwamy problemy i minimalizujemy ryzyko awarii.
Administracja systemami
Zarządzamy komputerami i serwerami pracującymi w środowisku Linux i Windows jak i środowiskiem Active Directory. Budujemy systemy zwirtualizowanych serwerów na bazie oprogramowania Citrix Xen.
Infrastruktura
Przejmujemy od naszych klientów obowiązki związane z zarządzaniem serwerami, routerami, przełącznikami i elementami sieci bezprzewodowej. Dbamy o najwyższy standard i wydajność systemu informatycznego.
Mellow to wsparcie godne zaufania
Systemy informatyczne mają kluczowe znaczenie dla sukcesu w biznesie, ale to ludzie zajmujący się tymi systemami mają wpływ na to czy infrastruktura IT jest ciężarem czy cennym aktywem. Małe i średnie przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę, iż przeniesienie odpowiedzialności za utrzymanie systemów informatycznych do wyspecjalizowanych dostawców ma większy sens niż próby zajmowania się tym samodzielnie. Tworząc długotrwałą relację z Klientem usprawniamy wydajność jego systemów i sprawiamy, iż stają się one najważniejszym narzędziem w jego firmie. Aktywni, zangażowani i zawsze dostępni robimy wszystko, żeby twój biznes i infrastruktura informatyczna działały najpłynniej jak tylko się da. Niezależnie od tego czy szukasz odpowiedzi przez telefon, czy gdy wymagasz pilnej interwencji w swoim biurze we Wrocławiu, Mellow posiada wszelkie środki i umiejętności by sprostać wyzwaniu.
Skorzystaj z naszego bogatego doświadczenia
Administracja systemami
Zarządzamy systemami desktopowymi i serwerami Windows (posiadamy certyfikaty firmy Microsoft) oraz Linux, dbamy o stabilność zainstalowanego oprogramowania, regularnie aktualizujemy systemy, prowadzimy monitoring wydajności.
Administracja infrastrukturą
Zapewniamy wydajną konfigurację sprzętową i sieciową, dbamy o stabilność całej infrastruktury, przygotowujemy strategie ekspansji (scale-up plans), błyskawicznie reagujemy na sprzętowe awarie.
Krótki czas reakcji
Priorytetem dla nas jest utrzymanie ciągłej i nieprzerwanej pracy nadzorowanych przez nas systemów. Problemy, które mogą pojawić się nagle rozwiązujemy równie szybko. Na zgłoszenia reagujemy natychmiast i w 99% przypadków nasz technik jest w stanie podłączyć się do komputera klienta w ciągu minuty. W razie poważniejszej awarii, która wymaga wizyty serwisanta przeciętny czas dojazdu do siedziby klienta wynosi 45 minut.
Zdalna pomoc
Posiadamy narzędzia, dzięki którym radykalnie skracamy czas potrzebny do usunięcia problemu. Natychmiast po zgłoszeniu nasz inżynier połączy się ze zdalnym komputerem i będzie w stanie na nim pracować, jak gdyby siedział przy nim fizycznie.
Inwentaryzacja zasobów IT
Dla naszych klientów prowadzimy bazę danych firmowych zasobów informatycznych, licencji, numerów seryjnych, terminów gwarancji, dat ważności certyfikatów, itp. Uporządkowane informacje dotyczące elementów systemu pozwalają na bezproblemowe zarządzanie całą infrastrukturą i dają satysfakcjonujące poczucie panowania nad tym żywym środowiskiem.
Kopie bezpieczeństwa
Priorytetem każdej firmy wykorzystującej systemy informatyczne i przechowywującej kluczowe dane w postaci elektronicznej jest wdrożenie procedur związanych z tworzeniem i przechowywaniem kopii bezpieczeństwa. Nasi klienci mogą liczyć na naszą ekspertyzę i gotowe pomysły.
Zarządzanie stroną internetową
Dla naszych klientów przygotowaliśmy usługę polegającą na zarządzaniu stroną internetową. Dodajemy treści, aktualizujemy zawartość, modyfikujemy wygląd strony i dodajemy nowe funkcjonalności. W ramach współpracy oferujemy również darmowy hosting na stronę www.
Rabaty na sprzęt i oprogramowanie
Współpracujemy z hurtowaniami sprzętu komputerowego oraz producentami oprogramowania, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom atrakcyjne rabaty.
Jeżeli jesteś zainteresowany opieką informatyczną ...
W Mellow rozumiemy, iż każdy biznes posiada swoje unikalne cele, metody i zasady funkcjonowania. Wychodząc z takiego założenia oferujemy indywidualne dopasowanie usług informatycznych do wyjątkowych potrzeb klientów.
To klient ustala jaki poziom wsparcia informatycznego odpowiada mu najbardziej.